Sari la conținutul principal

Statusul returului și rambursării

Pentru a vizualiza statusul returului și al rambursării, loghează-te în contul tău de client și dă click pe „Comenzile tale". Suma va fi rambursată în termen de 3-14 zile de la data la care coletul de retur a ajuns la depozitul nostru, moment în care îți vom trimite și un email.

Retur
Eticheta galbenă „Retur” indică faptul că trebuie să fi primit deja rambursarea.

Retur în desfășurare
Eticheta galbenă „Retur în desfășurare” indică faptul că returul și rambursarea sunt încă în curs de procesare.

Pentru mai multe informații:
- selectează comanda relevantă
- derulează în jos până la secțiunea de retururi:
1. Eticheta „Returul este în curs de procesare" indică faptul că returul tău este încă pe drum sau este în curs de procesare în depozitul nostru.
2. „Rambursarea este în curs de procesare" indică faptul că ar trebui să primești rambursarea în următoarele 48 de ore. Te rugăm să verifici metoda de plată aleasă pentru această comandă.

Un alt sfat: poți urmări statusul coletului de retur verificând numărul AWB, de pe chitanța FAN Courier, pe acest site: https://www.fancourier.ro/awb-tracking/. (Te rugăm să reții că acest status urmărește traseul coletului doar în România. Ultimul status de pe site-ul FAN Courier este momentul în care coletul părăsește țara noastră).

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?