Schimbarea e-mailului sau a parolei
Parola
Îți poți schimba cu ușurință parola în orice moment, accesând secțiunea „Profil și securitate" din contul de client. Pentru a schimba parola, trebuie să introduci parola actuală și o parola nouă, pe care trebuie să o repeți de două ori. Apoi trebuie să salvezi aceste modificări.
Nu îți amintești parola?
1. Accesează pagina principală ABOUT YOU
2. Dă clic pe pictograma în formă de omuleț din colțul din dreapta sus al paginii
3. Dă click pe „Logare” și apoi pe „Ai uitat parola?”
Adresa de e-mail
Îți poți schimba adresa de e-mail în contul de client, în secțiunea „Profil și Securitate"
1. Accesează pagina principală ABOUT YOU
2. Dă clic pe pictograma în formă de omuleț din colțul din dreapta sus al paginii
3. Dă clic pe secțiunea „Profil și Securitate”
4. Adaugă-ți noua adresă de e-mail în câmpul corespunzător
5. Dă clic pe „Salvează schimbările”
În colțul din dreapta sus, vei vedea un mesaj ce confirmă schimbarea datelor. Nu se va trimite niciun e-mail de confirmare.