CUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Nu mai am nicio etichetă de retur. Cum fac rost de una nouă?
În coletul de livrare vei găsi toate documentele de retur necesare (eticheta de retur și formularul de retur).
Totuși, dacă pierzi eticheta de retur, o poți descărca din contul de client după ce parcurgi toți pașii de organizare a unui retur sau poți ruga agentul FAN Courier căruia îi predai returul să o facă pentru tine.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Cum trimit un retur?
Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?
Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?
Va fi rambursat costul de livrare după ce returnez comanda?
Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?
Cum pot salva detaliile bancare pentru a putea primi banii înapoi pentru un retur plătit la livrare?
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Cum trimit un retur?
Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?
Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?
Va fi rambursat costul de livrare după ce returnez comanda?
Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?
Cum pot salva detaliile bancare pentru a putea primi banii înapoi pentru un retur plătit la livrare?
Serviciu clienți
Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Obține ajutor
Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)