Sari la conținutul principal
Întrebări frecvente

Retururi și rambursări

Cum trimit un retur?În coletul de livrare vei găsi ambele documentele de retur necesare (eticheta de retur și formularul de retur).  Pentru a face un retur, trebuie să te loghezi în contul de client șMai multe informațiiCât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?De îndată ce am primit și verificat returul, suma facturată va fi restituită în decurs de 14 zile, folosind metoda de plată pe care ai ales-o atunci când ai plasat comanda, cu exceMai multe informațiiEste posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată Mai multe informațiiVa fi rambursat costul de livrare după ce returnez comanda?Comanda va fi rambursată complet, inclusiv costul de livrare, dacă returnezi întreaga comandă.Mai multe informațiiCum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?Dacă unul dintre articolele livrate este deteriorat, prezintă defecte sau o problemă de orice natură, îl poți bineînțeles returna gratuit. Toate informațiile privind retururile potMai multe informațiiCum pot salva detaliile bancare pentru a putea primi banii înapoi pentru un retur plătit la livrare?Te rugăm să-ți introduci IBAN-ul și numele titularului de cont în contul de client, așa încât să-ți putem vira banii pe produsele returnate.1. Loghează-te pe aboutyou.ro2. Dă clickMai multe informațiiUnde pot preda coletul de retur?Dacă preferi să predai coletul personal, poți să mergi în orice locație FAN Courier pentru a face asta.Mai multe informațiiCum pot face o reclamație cu privire la un articol?În cazul în care unul dintre produsele livrate are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motiMai multe informațiiTrebuie să plătesc pentru retur?Nu. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de noi.Mai multe informațiiCare este termenul în care pot returna un articol?La noi, poți returna un articol în decurs de 100 de zile după primirea comenzii. Pentru mai multe informații despre dreptul de retur, te rugăm să consulți termenii și condițiile noMai multe informațiiNu mai am nicio etichetă de retur. Cum fac rost de una nouă?În coletul de livrare vei găsi toate documentele de retur necesare (eticheta de retur și formularul de retur).   Totuși, dacă pierzi eticheta de retur, o poți descărca din contul dMai multe informațiiPrimesc o confirmare atunci când coletul de retur este preluat?Odată ce coletul este scanat o să apară în sistemul de tracking FAN Courier. De aceea este important să păstrezi numărul AWB-ului de retur. Confirmarea returului o primești pe emaiMai multe informațiiPe ce cale îmi primesc banii înapoi?Restituirea banilor are loc întotdeauna prin metoda de plată pe care ai folosit-o la plasarea comenzii. În cazul plății prin card de credit, suma va fi virată în contul tău atașat Mai multe informațiiPe ce adresă să trimit retururile?Adresa de livrare pentru trimiterea retururilor este tipărită automat pe eticheta de retur. Dacă optezi pentru ridicarea coletului de la adresa ta, eticheta va fi tipărită de curieMai multe informații