Sari la conținutul principal

Cum pot face o reclamație cu privire la un articol?

La ABOUT YOU, ne dorim să fii complet mulțumit de achiziția ta! Dacă ai vreun motiv de reclamație sau trebuie să faci o solicitare de garanție, suntem bucuroși să te ajutăm.

Toate produsele pe care le achiziționezi de la noi beneficiază de o perioadă de garanție legală de 2 ani. Dacă descoperi un defect la articolul tău în acești doi ani, te rugăm să contactezi serviciul nostru de asistență clienți. În acest caz, te rugăm să ne furnizezi numărul comenzii și numărul articolului, precum și o scurtă descriere a problemei și, dacă este posibil, o fotografie. Te rugăm să reții că garanția nu acoperă uzura normală sau daunele cauzate de manipularea necorespunzătoare.

Pentru a returna un articol în cadrul garanției, folosește formularul de retur și menționează motivul reclamației, astfel încât să putem procesa cererea ta cât mai repede posibil. Returul este, desigur, gratuit pentru tine. De îndată ce articolul ajunge în depozitul nostru, va fi verificat. În general, acest proces poate dura până la 6 săptămâni. Dacă articolul îndeplinește condițiile de garanție, îți vom rambursa prețul de achiziție. Dacă articolul nu îndeplinește condițiile de garanție, reclamația ta va fi respinsă, iar articolul îți va fi returnat gratuit. Desigur, poți comanda din nou articolul dorit imediat ce ai trimis returul. Astfel, nu trebuie să aștepți pentru articolul tău preferat.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.