CUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Cum pot face o reclamație cu privire la un articol?
În cazul în care unul dintre produsele livrate are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată automat prin metoda de plată folosită la depunerea comenzii sau prin transfer bancar dacă comanda a fost depusă cu plata la livrare.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Cum trimit un retur?
Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?
Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?
Va fi rambursat costul de livrare după ce returnez comanda?
Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?
Cum pot salva detaliile bancare pentru a putea primi banii înapoi pentru un retur plătit la livrare?
Unde pot preda coletul de retur?
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Cum trimit un retur?
Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?
Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?
Va fi rambursat costul de livrare după ce returnez comanda?
Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?
Cum pot salva detaliile bancare pentru a putea primi banii înapoi pentru un retur plătit la livrare?
Unde pot preda coletul de retur?
Serviciu clienți
Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Obține ajutor
Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)