CUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Este posibilă înlocuirea directă a unui articol returnat?
Din păcate, o înlocuire directă a unui articol returnat nu este posibilă. De îndată ce articolul returnat a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată aleasă de tine la depunerea comenzii, cu excepția plății ramburs.
În cazul plății ramburs, va fi nevoie să îți adaugi IBAN-ul și numele titularului de cont în secțiunea „Informații bancare” din contul de client.
După aceea, poți comanda din nou produsul.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Cum trimit un retur?
Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?
Va fi rambursat costul de livrare după ce returnez comanda?
Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?
Cum pot salva detaliile bancare pentru a putea primi banii înapoi pentru un retur plătit la livrare?
Unde pot preda coletul de retur?
Cum pot face o reclamație cu privire la un articol?
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Cum trimit un retur?
Cât timp durează, de regulă, până când primesc înapoi banii pentru retur?
Va fi rambursat costul de livrare după ce returnez comanda?
Cum procedez în cazul în care articolul meu a fost deteriorat în timpul transportului?
Cum pot salva detaliile bancare pentru a putea primi banii înapoi pentru un retur plătit la livrare?
Unde pot preda coletul de retur?
Cum pot face o reclamație cu privire la un articol?
Serviciu clienți
Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Obține ajutor
Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)