CUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Nu am primit nicio confirmare de retur. Ce trebuie să fac pentru a mă asigura că ați primit returul?
Procesul de retur poate dura până la 14 zile. Dacă durează ceva mai mult, te rugăm să nu îți faci griji, deoarece acum e vorba de o perioadă mai aglomerată decât de obicei.
Te rugăm să folosești codul de urmărire (vizibil pe chitanță) primit de la curier și să verifici statusul actual pe site-ul firmei de curierat. Dacă au fost parcurși toți pașii de urmărire, înseamnă că returul tău este în curs de procesare în depozitul nostru. În cazul în care au fost completați toți pașii deja de câteva zile, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Am comandat ceva de Black Friday, dar acum văd că articolul respectiv este și mai ieftin de Cyber Monday - ce pot face?
Îmi voi primi coletul cu întârziere?
Conform informațiilor din linkul de urmărire, livrarea mea a fost „transmisă electronic”, însă statusul acesteia nu s-a mai actualizat de ceva vreme. Când va fi procesată?
Mărimea/ culoarea articolului primit nu corespunde cu ce am comandat - ce trebuie să fac pentru a primi articolul corect la preț de Black Friday?
Ce este Pre Black Friday?
Când încep International Black Friday, Black Weekend și Cyber Monday?
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Am comandat ceva de Black Friday, dar acum văd că articolul respectiv este și mai ieftin de Cyber Monday - ce pot face?
Îmi voi primi coletul cu întârziere?
Conform informațiilor din linkul de urmărire, livrarea mea a fost „transmisă electronic”, însă statusul acesteia nu s-a mai actualizat de ceva vreme. Când va fi procesată?
Mărimea/ culoarea articolului primit nu corespunde cu ce am comandat - ce trebuie să fac pentru a primi articolul corect la preț de Black Friday?
Ce este Pre Black Friday?
Când încep International Black Friday, Black Weekend și Cyber Monday?
Serviciu clienți
Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Obține ajutor
Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)