CUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Ce este o livrare parțială?
Este important pentru noi să ne asigurăm că primești cât mai repede articolele pe care le-ai comandat. În cazul în care, într-o situație excepțională, un articol nu poate fi livrat în decurs de două zile, putem opta pentru o livrare parțială a comenzii tale. În acest fel, ne asigurăm de faptul că primești cât mai rapid articolele comandate.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Care este termenul de livrare?
Cum îmi pot urmări comanda?
Cum pot fi sigur că am plasat corect comanda?
Care sunt costurile de transport?
Ce pot face în cazul în care primesc un articol deteriorat?
Prin ce firme de expediție se expediază coletul meu?
Adresa mea de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Care este termenul de livrare?
Cum îmi pot urmări comanda?
Cum pot fi sigur că am plasat corect comanda?
Care sunt costurile de transport?
Ce pot face în cazul în care primesc un articol deteriorat?
Prin ce firme de expediție se expediază coletul meu?
Adresa mea de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?
Serviciu clienți
Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Obține ajutor
Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)