CUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Cum îmi pot urmări comanda?
Pentru a verifica statusul de livrare al comenzii tale, deschide confirmarea de expediere pe care ai primit-o pe e-mail (subiect: „Informații livrare și plată”) și apasă pe linkul de urmărire. Vei primi o confirmare de expediere pentru fiecare colet în parte, fiecare conținând un link pentru urmărirea coletului.
De asemenea, vei găsi acest link și în contul de client, la secțiunea „Comenzile tale”.
În plus, vei primi un SMS de la FAN Courier înainte de livrare.
Îți sugerăm să fii ochii pe acestea, pentru a te asigura că ești acasă la momentul livrării.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Care este termenul de livrare?
Cum pot fi sigur că am plasat corect comanda?
Care sunt costurile de transport?
Ce pot face în cazul în care primesc un articol deteriorat?
Ce este o livrare parțială?
Prin ce firme de expediție se expediază coletul meu?
Adresa mea de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Care este termenul de livrare?
Cum pot fi sigur că am plasat corect comanda?
Care sunt costurile de transport?
Ce pot face în cazul în care primesc un articol deteriorat?
Ce este o livrare parțială?
Prin ce firme de expediție se expediază coletul meu?
Adresa mea de livrare poate fi diferită de adresa de facturare?
Serviciu clienți
Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Obține ajutor
Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)