CUMPĂRĂ ÎN FUNCȚIE DE FIT
Branduri de top
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
COMANDĂ ÎN FUNCȚIE DE CATEGORII
Branduri de top
Ce pot face în cazul în care primesc un articol deteriorat?
În cazul în care unul dintre produsele livrate este deteriorat sau are o problemă de orice natură, ni-l poți bineînțeles returna gratuit împreună cu formularul de retur. Te rugăm să menționezi și motivul returului. De îndată ce articolul a fost recepționat și verificat de către noi, rambursarea va fi efectuată prin metoda de plată indicată de către tine.
Ți-a fost de ajutor acest răspuns?
Părerea ta este foarte importantă și ne ajută să ne îmbunătățim serviciile.
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Aici găsiți mai multe răspunsuri
Serviciu clienți
Nu ai găsit un răspuns satisfăcător?
Află răspunsul în doar câteva clicuri sau contactează-ne pentru ajutor suplimentar.
Obține ajutor
Vizitează secțiunea noastră de ajutor, pentru a afla rapid răspunsul la cele mai frecvente întrebări sau pentru a ne contacta
Contactează-ne telefonic
Lu-Vi: 8-20 / Sâmbătă & Sărbători: 9-18 (apel gratuit)